תלמידי 'שתילים' נבחנו אצל הרב אפרתי על דיני שביעית

יוסי אשר No Comments on תלמידי 'שתילים' נבחנו אצל הרב אפרתי על דיני שביעית
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תלמידי ת"ת "דרכי התורה" מנוה יעקב בירושלים, מקבוצת רשת מוסדות החינוך 'שתילים' תחת ניהולו של הרב ישראל רייסנר הי"ו, הגיעו בהתרגשות רבה ועצומה לאחר יגיעה ולמידה יסודית וממושכת במהלך השנה האחרונה של דיני שביעית, להיבחן את החומר הנלמד אצל הגאון רבי יוסף אפרתי שליט"א, ראש בית המדרש להלכה בהתיישבות.

במהלך השנה למדו התלמידים את דיני שמיטה בחריצות רבה ובהתמדה, ולקראת סיום השנה הוציאו מן הכח אל הפועל את הידע שצברו, באמצעות בניית תערוכה מרהיבה הממחישה את המלאכות האסורות מדאורייתא ומדרבנן, את גבולות הארץ ומקורות יבוא הסחורה בשנה זו.

הילדים הופיעו ב"בית המדרש להלכה בהתיישבות" שבשכונת הר נוף בירושלים, ובמקום נערך המבחן ברוב טקסיות ובמעמד מרגש ורב רושם. הרב אפרתי פתח בדברי ברכה לתלמידים החביבים, ולאחר מכן נשאל כל תלמיד ותלמיד שאלה בדיני שביעית. מרגש היה לראות את התלמידים עונים את תשובותיהם בזה אחר זה, בחן ובמתיקות. לסיום קיבל כל תלמיד תעודת הצטיינות וזכה להתברך אישית מהרב שליט"א.

התלמידים חוו תחושת מסוגלות והשגיות לצד שייכות והצטרפות לכלל, העוסק בשנה זו בלימוד הלכות השמיטה.

ברשת מוסדות 'שתילים' מתחנכים ילדי החינוך המיוחד של הציבור החרדי ברחבי הארץ. ההנהלה בראשות הרב ישראל רייסנר הי"ו עושה כמיטב יכולתה לרווחת התלמידים ולשילובם בקהילה.

???????????????????????????????

???????????????????????????????



0 תגובות